måndag 7 januari 2013

Nya bilder och nya projekt

Sedan jag började sticka igen har jag hunnit med en hel del. Just nu håller jag på med en virkad sjal, är nästan klar med en grön kofta inspirerad av Bellas tröja i filmen Eclipse, de mönstrade sockorna från förra inlägget, ska börja på ett till par sockor och två broderier! Sedan så har jag även hunnit göra klart ett par vantar sedan förrförra inlägget (se nedan) :)

Så man kan ju inte påstå att jag inte har något att göra på fritiden i alla fall! ;) Det är dock inte så lätt att välja vad man ska pyssla med när man har 6 projekt igång samtidigt, så det är nog dags att börja beta av dom ett efter ett och sedan försöka hålla antalet nere.. :)

Här är lite bättre bilder på tröjan ifrån det förrförra inlägget!


Vantarna är stickade i Vartofta Flipper, nr. K-618 - Röd (Flipper säljs inte längre)
Mönstret är  Cailyn Meyer's och finns gratis HÄR

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Creative Commons-licens Detta verk av Sofie Granholm är licensierat under en Creative Commons Erkännande-Ickekommersiell-IngaBearbetningar 3.0 Unported-licens.