onsdag 22 augusti 2012

Nystart!

Det var länge sedan jag var inne här på bloggen och därför har det även hunnit hända en hel del :) Jag har vandrat sträckan Hemfosa-Ösmo en gång till, varit på Öland en vecka med Fredrik, jobbat en himla massa veckor, varit på festivalen Rockstad: Falun (apropå Rockstad: titta in på Felicias blogg, hon tog en massa grymma konsert-bilder på flera av banden!) och en massa mer kul ;)

Dock har jag inte haft någon motivation att fota då mitt favorit-objektiv (18-200) gick sönder i vintras... Men nu är det snart dags för löning och då blir det raka vägen till Expert och köpa ett 70-300 istället! :D Så nu när det börjar närma sig börjar jag få tillbaka motivationen och tänkte börja med att försöka hitta lite äldre bilder jag inte visat upp än och se till att bloggen inte blir övergiven igen ;) Så vi får väl se det här som en nystart på sätt och vis!

1 kommentarer:

Felicia sa...

aaw, tack för länken! :)

Skicka en kommentar

Creative Commons-licens Detta verk av Sofie Granholm är licensierat under en Creative Commons Erkännande-Ickekommersiell-IngaBearbetningar 3.0 Unported-licens.