söndag 29 april 2012

Snart är sommaren här!

Det börjar bli soligt och varmt ute på dagarna, blommorna slår ut för överallt och fåglarna sjunger nästan dygnet runt. Så ja, sommaren är snart här! :D Brände mig till och med på axlarna igår när jag var ute i solen och jobbade! Får ta fram solkrämen till nästa gång...

Idag har jag gått en runda på ca 9 km på Hamnviksvägen och Strandvägen i Nynäshamn med mamma, Ann-Louise och alla hundarna :) Efter det tog vi en fikastund på stranden och det var så otroligt varmt och skönt i solen!
Här sitter jag med Hades och Baloo (Gud vad jag är less på mobilkamerors ljusmätning...):


När vi kom hem passade jag på att gå ut och fota när det ändå var riktigt fint väder ;) Blev en del krypande för att fota fjärilar och blommor i alla fall!

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Creative Commons-licens Detta verk av Sofie Granholm är licensierat under en Creative Commons Erkännande-Ickekommersiell-IngaBearbetningar 3.0 Unported-licens.