torsdag 19 april 2012

Skärpning nu!

Jag har senaste tiden haft gräsligt dålig uppdatering. Jag har haft så mycket att göra i skolan, har genomgått en operation i munnen och har även börjat träna mer så jag har varit otroligt trött. Jag kunde knappt hålla ögonen öppna om kvällarna, jag somnade jämt framför tvn. Men nu har jag börjat pigga till mig lite och hoppas kunna börja blogga lite kontinuerligt igen snart :) I eftermiddag har jag en fotografering där jag ska fota stylisternas frisyrer så att lärarna får "bedömningsunderlag"(tror att det är någon slags examinations-uppgift där de ska visa upp sina kunskaper. Rätta mig gärna om jag har fel!). Sen har jag ju även bilderna från bebisfotograferingen jag gjorde i januari eller februari (jag har varit slö jag vet! ;) )

Men som sagt: jag ska försöka sköta mig nu i framtiden och inte överge bloggen som jag gjort nu ;)

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Creative Commons-licens Detta verk av Sofie Granholm är licensierat under en Creative Commons Erkännande-Ickekommersiell-IngaBearbetningar 3.0 Unported-licens.