måndag 23 april 2012

Crocus vernum

Gick ut i trädgården idag och fotade lite blommor, bl.a. våra vårkrokusar (Crocus vernum) :) Överlevde den muntliga delen av nationella i Svenska B under morgonen och hade sedan tre timmars håltimme. På andra(och sista) lektionen hade vi bara en 40 min genomgång för att sedan gå hem. Känns som väldigt produktiv tid! ;) Fick en lång lunch i alla fall! Idag har jag en hel massa pluggande framför mig innan jag kan slappna av för kvällen så är väl lika bra att sätta fart! ;)

2 kommentarer:

Anonym sa...

hej finns det möjlighet att du skulle kunna fixa fler bilder på din kompis häst Ciaminkie?

Sofie sa...

Hej. Vi får se, jag gjorde bara ett fotojobb åt Marina. Men ska ut dit igen nu i vår så jag får se vad Marina har tid med/vill. Är det någon du känner? :)

Skicka en kommentar

Creative Commons-licens Detta verk av Sofie Granholm är licensierat under en Creative Commons Erkännande-Ickekommersiell-IngaBearbetningar 3.0 Unported-licens.