torsdag 2 februari 2012

Survival

Idag är en sådan där dag som man bara försöker överleva. Jag fick tandställningen insatt igår och idag spänner det så mycket att det känns som att tänderna kommer ramla ut snart. Så nu återstår bara att spänna tandställningen en gång och ha ett "briefing-möte" innan den riktiga operationen där de ska dra ut hugg-/hörntanden som fortfarande är en mjölktand och försöka dra fram den permanenta som ligger snett, uppe i gommen. (Det låter ont, I know...) Om jag har förstått det rätt kommer de göra typ samma sak med mig som Sandra berättar att hon har fått göra HÄR(VARNING för känsliga bilder).

Så medan jag väntar på att tänderna ska sluta plåga mig kommer här en vinterbild från häromdagen, bara för att det är så snöigt ute idag ;)

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Creative Commons-licens Detta verk av Sofie Granholm är licensierat under en Creative Commons Erkännande-Ickekommersiell-IngaBearbetningar 3.0 Unported-licens.