söndag 26 februari 2012

Lite söndagsmys

Sitter och fixar de sista bilderna från gårdagens fotojobb. Blev faktiskt riktigt bra om jag får säga det själv! ;) Är så satans trött, men känner att det är lika bra att göra klart allt när man ändå är igång :) Ska nog tända lite ljus och vila en stund sen, känner att jag behöver ha en avslappningskväll. Blir ensamt mys dock, eftersom Fredrik har stuckit på en bil-tur till Tyskland och Borås med sin pappa :) Bilder från igår dyker väl upp här snart, måste bara bli färdig först ;)

Imorgon är planen att åka in till stan med Ida och titta på lite kläder och snacka lite skit, var så länge sen vi träffades senast! ;) Får väl se om jag fotar något eller om jag är för lat för att släpa med mig kameran haha!


0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Creative Commons-licens Detta verk av Sofie Granholm är licensierat under en Creative Commons Erkännande-Ickekommersiell-IngaBearbetningar 3.0 Unported-licens.