måndag 23 januari 2012

Smycken

Igår kom jag på att nästan alla de halsband jag har betyder något speciellt för mig, de är inte bara såna som jag har köpt själv för att jag tyckte de var fina. Så jag bestämde mig för att samla ihop alla och skriva lite om dom ;) Däremot så har jag inte tagit med min samling med kors här, det får bli ett senare projekt ;)
1. Den här silverhästskon jag av Elsa present för ett par år sedan :)
2. Swarowski-halsband som jag fick i 18-års present från min faster Tina :)
3. Silverkors som jag fick i 18-års present från mormor.
4. Fick jag av Fredrik när vi firade 1 månad tillsammans♥  Efter mindre än en vecka lyckades jag vara så otroligt klantig att jag glömde det i ett par jeans som skulle tvättas så kedjan var söndersliten och utspridd i hela tvättmaskinen och färgen hade nötts bort från hänget...
5 & 6. Fick det här berlock-halsbandet av mamma när vi var på Kolmården i somras. När jag kom hem beställde jag bilder på mig och Fredrik från den resan och klistrade in.
7. Fick jag i julklapp av Elsa för ett par år sedan :)
8. Det här silverhalsbandet fick jag ärva av mamma för ett par år sedan. Hon hade det när hon var liten och hon ville att jag skulle ha det så att det blev en "tradition" av det ;)

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Creative Commons-licens Detta verk av Sofie Granholm är licensierat under en Creative Commons Erkännande-Ickekommersiell-IngaBearbetningar 3.0 Unported-licens.