torsdag 19 januari 2012

Slut på Foto A

Idag har jag sista Foto A lektionen, så nästa vecka börjar Foto B :) Är otroligt stressad för det känns som att jag har så mycket kvar att göra! Har flera uppgifter som inte riktigt är klara och som jag inte vet hur jag ska avsluta. Så i helgen blir det väl en del fotande och bildredigerande för min del :) Men så länge det är fint väder är det ju i alla fall kul haha ;) Blev ju fint väder idag så om det inte hinner bli mörkt innan jag kommer hem kanske det dyker upp lite nya bilder här på bloggen ikväll. Har ju lite "godis" att fota som jag bakade i början av veckan ;) Slänger upp en mysig sensommar-bild bara för sakens skull ;)

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Creative Commons-licens Detta verk av Sofie Granholm är licensierat under en Creative Commons Erkännande-Ickekommersiell-IngaBearbetningar 3.0 Unported-licens.