söndag 8 januari 2012

Me, Myself & I

Ja, så kändes det lite idag så jag bestämde mig för att sminka mig och vara lite ego :) Hades fick även vara med, dock tyckte han att jag var onödigt påträngande när jag försökte få med både honom och mig på bild så han flydde med sin lilla boll och tyckte att jag skulle jaga honom istället^^

Eftersom Fredrik har varit i Borås hos sin bror och hälsat på de senaste dagarna och inget speciellt har dykt upp så bestämde jag mig för att jag behövde plugga lite och bara tänka på mig själv ett tag ;) Imorgon kör skolan igång igen och på onsdag blir jag äntligen 18! ;) Så vem vet... något spännande kanske händer i veckan ;)

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Creative Commons-licens Detta verk av Sofie Granholm är licensierat under en Creative Commons Erkännande-Ickekommersiell-IngaBearbetningar 3.0 Unported-licens.