onsdag 7 december 2011

Nostalgi på hög nivå

Just nu känns det som om jag pluggar mer än jag någonsin gjort tidigare, känns som att det alltid är någon deadline som stressar en. Men till den positiva sidan hör att det nu är dags att starta foto-projektet i Foto A kursen! :D Vi ska ta en serie bilder med valfritt tema, dock ska vissa krav på olika kamerainställningar uppfyllas eftersom vår lärare vill att vi ska visa att vi har lärt oss att använda bländare, slutartid, ISO osv på ett bra sätt :) Jag har valt att köra på temat hästar, så nu är jag i full gång att leta modeller ;) Eftersom Sorunda är mer "häst-ort" än "ko-ort" (som många Stockholmare verkar tro ;) ) kan man ju tycka att det inte borde vara så svårt, men det gäller ju att hitta villiga ägare med tid över också ;)

 Eftersom jag inte har några roliga bilder att lägga upp tänkte jag dela med er av lite gamla bilder jag hittade idag. Känner mig smått nostalgisk just nu...;)
 Mamma ute på promenad med mig och Arrak år 2000. Jag var då 6 år och Arrak 3 år. Var även första gången jag fick sitta på honom :)

 Jag och min lillasyster Sara, vid fårhagen där hästarna gick på sommarbete på den tiden ;)

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Creative Commons-licens Detta verk av Sofie Granholm är licensierat under en Creative Commons Erkännande-Ickekommersiell-IngaBearbetningar 3.0 Unported-licens.