tisdag 15 november 2011

Önskelistan

Idag skrev jag klart min önskelista inför julen hehe ;) Saknar lite som det var när man var liten och kunde sitta och titta i leksakskatalogen i flera dagar och skriva ner vad man önskade sig för fina Barbie-dockor, spel, leksaksdjur och allt vad det nu var :) Numera tycker jag att det är jättesvårt att kunna skriva en bra önskelista till familjen, sånt som jag önskar mig egentligen är typ kameratillbehör och sånt vilket är rätt dyrt... Så om man ska vara lite realistisk får man nog hitta något annat ;) Men något som jag alltid önskar mig är böcker och just i år hittade jag en del fotografi-böcker som jag tycker verkar intressanta.

Tyckte det var lite kul att jag hittade Nick Brandts böcker eftersom jag inte hade någon som helst aning om att han gett ut böcker med sina bilder ^^ Jag verkligen älskar hans bilder för han lyckas förmedla så mycket känsla genom dom, men jag kommer nog tyvärr inte ha tid att gå och titta på hans utställning på Fotografiska innan den slutar :/

Någon som har några fler tips på bra fotografi-böcker?

(Klicka på böckerna för att läsa mer om dom på Goodreads.com

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Creative Commons-licens Detta verk av Sofie Granholm är licensierat under en Creative Commons Erkännande-Ickekommersiell-IngaBearbetningar 3.0 Unported-licens.