onsdag 30 november 2011

Mycket att göra...

Det är väldigt mycket att göra just nu så det är därför jag inte har tid att fota/blogga så mycket den närmsta tiden :) Just nu har jag ett psykologi-prov, en redovisning i samhälle, ett historia-prov och en inlämningsuppgift i svenska att plugga på ;) Även att gå med hunden varje dag, umgås med familj + pojkvän, fixa julklappar, öppet hus på min skola, massa tandläkarbesök (och gärna hinna fota lite också ;) ) tillkommer på att-göra-listan nu innan jul :)

Jag hade en plan att åka till BrommaZoo och fota lite saltvattensfiskar också men då gäller det ju att faktiskt pallra sig dit ;) (vilket jag misstänker att jag är för lat för att faktiskt göra när jag måste åka kommunalt och byta mellan massa buss-linjer haha) Men vi får väl se hur det går med den planen, skulle vara rätt kul ^^









0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Creative Commons-licens Detta verk av Sofie Granholm är licensierat under en Creative Commons Erkännande-Ickekommersiell-IngaBearbetningar 3.0 Unported-licens.