tisdag 22 november 2011

"Följa varandra via bloglovin'?"

Alla ni som kommenterar och frågar om vi ska följa varandra på bloglovin', för att ni ska få fler följare: SLUTA MED DET! 

Om jag tycker om en blogg lägger jag till den och börjar följa den, annars inte. Jag har inga krav på att den personen jag följer ska följa MIN blogg. Om ni tycker om min blogg - FÖLJ DEN, om ni inte tycker om den - KLICKA VIDARE TILL NÅGOT ANNAT. 

Jag är inte intresserad av att bara höja antalet följare. Om någon följer min blogg ska det vara för att de tycker om den inte för att den personen vill ha högre siffror på Bloglovin'. Det är så löjligt att bara försöka höja statistiken genom att köra "addar du mig så addar jag dig"-stilen, och om personen man frågat inte börjar följa en så skiter man i att följa hans/hennes blogg.

2 kommentarer:

Klara sa...

Hej! Följa varandra på bloglovin? :D


Haha, nej, bara skojade, håller totalt med dig, så sjuuuuuukt jobbigt! Nice blogg förresten :))))

Laurea sa...

Eller hur! Sjukt irriterande. Samma sak när folk skriver något i stil med "Hej, fin blogg du har, kolla på min!". Jag kollar inte på folks bloggar bara för att de ber mig om det. Kollar hellre in någons blogg om de faktiskt har läst och kommenterat det jag skrivit.

Skicka en kommentar

Creative Commons-licens Detta verk av Sofie Granholm är licensierat under en Creative Commons Erkännande-Ickekommersiell-IngaBearbetningar 3.0 Unported-licens.