onsdag 19 oktober 2011

Höstmys med pyssel och Twilight

Har haft fullt upp den senaste veckan med att plugga Psykologi, träffa Fredrik, umgås med familjen, gå med Hades, läsa, pyssla...aa, listan är lång ;) Så därför har bild-redigerandet och bloggandet hamnat lite på efterkälken men jag ska försöka hålla igång bloggen någorlunda ändå :)

Eftersom jag börjat pyssla lite igen lägger jag förhoppningsvis upp något av mina senaste projekt här på bloggen inom den närmsta veckan, har både ett par sockor och Bellas halsduk på g, blev ju aldrig klar med den. I samband med att de började göra reklam för biopremiären för Breaking Dawn så blev jag väldigt sugen på att läsa Twilight-böckerna igen och alltså blev pysslet med Twilight-tema aktuellt igen :) Funderar även på att leta reda på lite mer garn i rätt färger och göra ett nytt försök då den halsduken jag håller på med inte blev lika bra som jag hade tänkt ;) Är rätt mysigt att sitta en regnig höstkväll och sticka och titta på Twilight-filmerna^^ 

Här kommer ännu en höstbild från Skogskyrkogården ;)

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Creative Commons-licens Detta verk av Sofie Granholm är licensierat under en Creative Commons Erkännande-Ickekommersiell-IngaBearbetningar 3.0 Unported-licens.