torsdag 13 maj 2010

Into the jungle...

Under morgonen har jag  pratat med David om lördag och sen ringde jag upp den killen jag ska åka till Haninge BK med då, istället för Uffe (det blev dubbelbokning tror jag?). I alla fall bestämdes det att jag ska åka till Jordbro och bli hämtad där på lördag morgon. Kommer bli lite som blind-dating att försöka hitta rätt person, eftersom jag aldrig har träffat honom förut:) Men det löser sig nog, det är ju bara att ringa om man inte hittar varandra.

Idag kommer bli en effektiv dag. Jag måste tvätta akvariumen, borsta av Hades lite av all den pälsen han annars lämnar på golvet överallt (jag badade honom härom kvällen så han fäller som fan x) ) och sen tänkte jag vara lite effektiv i trädgården också. Jag försöker återställa rabatterna efter att vi har haft en hel jävla sork-koloni boende där och ta bort alla rotskott som kommit upp runt plommonträden (går knappt ens att nå trädstammen utan en machete). Kort sagt ser trädgården ut som en djungel...

1 kommentarer:

Elsa sa...

hehe gå inte vilse i djungeln bara... ;)

Skicka en kommentar

Creative Commons-licens Detta verk av Sofie Granholm är licensierat under en Creative Commons Erkännande-Ickekommersiell-IngaBearbetningar 3.0 Unported-licens.