lördag 29 maj 2010

I'm back!

Jag har inte kunnat blogga på ett tag nu pga att vårt internet varit trasigt men nu är jag igång igen! Det har inte hänt så mycket sen sist. Lördagen jag skulle jobba med Zsolt (istället för David eller Uffe) gick helt åt helvete. Det hade blivit något fel med planeringen så det var fel datum och allt. Sen förra lördagen har jag och Sara jobbat extra hos Tommy(mammas ex). Vi håller, med Mattias(Tommys polare) hjälp, på med att bygga en altan hos Tommys grannar. Mitt jobb där är att måla räcket på altanen, vilket är lagom lätt när det kommer en störtskur var tionde minut. Det blir ju så snygga rinnstreck i färgen då...ehm, inte. Då får man ju måla om allt igen... Men det går långsamt frammåt i alla fall :)

Idag var jag hos Tommy på morgonen/förmiddagen och jobbade. Efter det åkte jag till Ösmo där det var marknad och mötte upp med mamma och Sara. Där köpte jag en svart och en guldig piercing, ett par silvriga kulor med röd strass (till piercingen såklart!), röda, mönstrade lösnaglar som jag ska ha på balen och en topp. Imorgon ska  jag åka dit igen och köpa en topp som jag lade undan idag(de hade inte min storlek framme för den tog slut, men de lovade att de skulle lägga undan en till imorgon) och om det är fint väder åker jag och Sara kanske till Tommy och jobbar efter det :)



Eftersom det är så kort tid till balen nu så känner jag att jag kan bjussa på att lägga upp en bild på min klänning, trots att bildkvalitén inte är den bästa;)


0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Creative Commons-licens Detta verk av Sofie Granholm är licensierat under en Creative Commons Erkännande-Ickekommersiell-IngaBearbetningar 3.0 Unported-licens.