onsdag 5 maj 2010

Varit förkyld...

Har varit förkyld ett par dagar nu, men nu är det inte så farligt längre(och jag orkar inte sitta inne och göra inget alls), så imorgon blir det skola igen. Jag har gett mig fan på att jag ska vara frisk till helgen, för på lördag ska jag åka med David till Björklinge där han ska fotografera hundar och jag registrera namn, adresser osv. Uffe skulle tydligen åka någon annanstans, så därför åker bara David och jag.

Nu på eftermiddagen gick jag och Sara ut med Hades och Jessie på åkern. Det var ju superlätt att få Hades att sitta still när Jessie jagade sorkar...! (Sara kunde kanske ha sett lite glad ut också?;) )


 

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Creative Commons-licens Detta verk av Sofie Granholm är licensierat under en Creative Commons Erkännande-Ickekommersiell-IngaBearbetningar 3.0 Unported-licens.