söndag 11 april 2010

Vårkänslor!

Idag har jag varit ute i princip hela dagen. På förmiddagen tog jag, Sara och Felicia hundarna och gick ner till Sorunda pizzeria där vi köpte lunch. Vi tog med oss matem hem och satte oss ute i det fina vädret medan hundarna sprang lösa på tomten. Både hästarna och hundarna fick starka vårkänslor idag - alla sprang som galningar! Även jag fick lite vårkänslor då jag fick för mig att jag ska försöka hitta vår trädgård igen(nu är allt bara fullt med ogräs). Så nu kommer förmodligen all ledig tid gå åt till det.






5/3-11
Nu såhär i efterhand kan jag verkligen se hur kallt ljus jag hade i de här bilderna. Någon dag kanske jag orkar redigera om dom men just nu orkar jag inte;)

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Creative Commons-licens Detta verk av Sofie Granholm är licensierat under en Creative Commons Erkännande-Ickekommersiell-IngaBearbetningar 3.0 Unported-licens.