torsdag 1 april 2010

"Det står en varg i trädgården!"

Idag lyckades jag och mamma lura i Ida, Elsa, Ann-Louise, Tommy och några till att det stod en varg utanför mitt fönster med hjälp av en bild som tog 10 min att fixa i Photoshop x) Och trots att jag satt och lurade dom lyckades jag bli blåst av min lillesyrra...-.- Fattar inte att jag inte hajade att det var ett skämt när hon "hade fixat sommarjobb" åt mig, dessutom samtidigt som jag lurade någon annan x) Så jag ringde det numret jag fick av henne och vem svarar? Jo, Felicia Nilsson! Mitt tips till Sara var att sova med ögonen öppna i fortsättningen, för jag tänker ge tillbaka så fort hon sänker garden;D


(Vargen syntes mindre på mobilen)

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Creative Commons-licens Detta verk av Sofie Granholm är licensierat under en Creative Commons Erkännande-Ickekommersiell-IngaBearbetningar 3.0 Unported-licens.