onsdag 17 februari 2010

Moraliska/etiska frågor

Sitter på SOn med Rebecca J. och Henke och försöker komma på moraliska/etiska frågor att ställa till föräldrarna på öppet hus på tisdag. Än så länge går det väl ganska hyfsat men det är svårt att hitta på frågor som föräldrarna faktiskt ska kunna svara på x)

Idag fick tjejerna i klassen sovmorgon eftersom vi skulle till UMO(UngdomsMOttagningen), där de presenterade personalen, visade lokalen och berättade vad man kunde få hjälp med där. Var jättekul. Verkligen... x)

Musiken är inställd idag(också...) så jag slutar efter den här lektionen!:D När jag kommer hem ska jag bara sätta mig framför tv'n med en kopp varm choklad;) Ev hinner jag sticka lite mer på halsduken ikväll också. Vi får väl se vad som händer;)

//Sofie

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Creative Commons-licens Detta verk av Sofie Granholm är licensierat under en Creative Commons Erkännande-Ickekommersiell-IngaBearbetningar 3.0 Unported-licens.