onsdag 20 januari 2010

Inte direkt en Broadway-stjärna;)

Har inte orkat blogga något nu de senaste dagarna. Det enda som har hänt här hemma sen sist jag skrev är att vi kastrerade Hades i torsdags, så nu går han runt med en krage runt halsen och tycker synd om sig själv;) Han har suttit och gnällt dygnet runt (ja, till och med när han sover xD) sedan han kom hem från veterinären, och grejen är att det finns bara ETT tonläge x) Inte direkt en Broadway-stjärna;)


I skolan är det väl ungefär som vanligt; lektioner, lektioner och några fler lektioner. Fast det är väl också det skolan går ut på? Att sitta och lära sig saker dagarna i ända. Och sen hoppas man bara att ens ansträngningar ska löna sig, så att man kan välja själv vad man vill med sitt liv.
Idag lämnade jag in papperet som bekräftar min gymnasie-ansökan till vår SYO, så nu är det bara att hålla tummarna:)
(Jag kom på att jag aldrig la upp någon bild på skorna jag fick av mamma i födelsedagspresent, så jag passar på nu när jag ändå är igång;) )

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Creative Commons-licens Detta verk av Sofie Granholm är licensierat under en Creative Commons Erkännande-Ickekommersiell-IngaBearbetningar 3.0 Unported-licens.