onsdag 13 januari 2010

Feber och systemkamera

Till råga på allt som har hänt de senaste dagarna så har febern blivit värre och vägrar ge med sig någon gång. Finns det något mer som kan gå fel?

En positiv sak är att imorse ringde jag runt till lite affärer och la undan en Canon EOS 500D och tillbehör. Senare under dagen åkte mamma iväg och hämtade grejerna. Så nu har jag äntligen min efterlängtade systemkamera!:D Det är lite tråkigt bara att jag inte orkar vara ute och fota pga febern...:/ Nu när det är snö och allt! Vi får väl se om jag lägger upp några inomhusbilder när jag har experimenterat lite;)

//Sofie

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Creative Commons-licens Detta verk av Sofie Granholm är licensierat under en Creative Commons Erkännande-Ickekommersiell-IngaBearbetningar 3.0 Unported-licens.