fredag 18 december 2009

50 cm snö och 18 minusgrader

De senaste dagarna har internet krånglat pga all snö men nu fungerar det perfekt igen...nästan iaf x) Just nu är det 50 cm snö och 18 minusgrader ute, i Sorunda.

Igår blev det ingen avslutning i skolan eftersom att i princip ingen kunde ta sig dit. Jag lyckades ta mig ut till busshållplatsen och väntade i 10 min innan jag insåg att bussarna var inställda. Så det var bara att gå in igen och sätta sig framför tv:n med en kopp varm choklad;) Nu är det alltså ingen skola igen förrän den 11 januari (varför var de tvugna att välja min födelsedag??) Så jävla skönt att få vila upp sig lite igen efter alla prov och läxor det har varit den senaste tiden.

Jag tänkte att jag skulle hitta på något nytt i år så i måndags gjorde jag i ordning julkort som jag sen beställde på fotopapper. När bilderna kom blev jag först jättebesviken - Hades syntes ju knappt! Man såg bara en svart fläck och två vita prickar(blänket i ögonen). Men sen gick jag in i badrummet där vi har starkare belysning och då syntes han faktiskt mycket bättre. Så jag skickade ut dem ändå ;) Sen gjorde jag ett annat julkort med japparna på också.



//Sofie

1 kommentarer:

Elsa sa...

Finfina julkort ju! :D Fattar inte hur du bär dig åt...Orättvist;) Hoppas vi kan träffas snart! :) <3

Skicka en kommentar

Creative Commons-licens Detta verk av Sofie Granholm är licensierat under en Creative Commons Erkännande-Ickekommersiell-IngaBearbetningar 3.0 Unported-licens.