söndag 15 november 2009

Skola imorgon igen...

Sitter hemma hos pappa nu och redigerar lite bilder. Imorgon är det skola igen, vilket är både sorgligt och lite kul. Det är kul för att jag får träffa alla vänner och (vissa) lärare igen. Sen är det också lite skönt att få tillbaka rutinerna igen, även om det har varit otroligt skönt att få göra något annat än att sitta i ett klassrum på ett par veckor.

Men jag är så glad att jag faktiskt lyckades få en prao-plats hos två fotografer, för nu är jag helt säker på att det är det jag vill utbilda mig till! Så nu är det bara att plugga som fan och se till att komma in på Media på Tumba gymnasium.

Känns lite sorgligt egentligen när man börjar fundera över framtiden... Att man kommer förlora många vänner när man gjort sitt val och går åt olika håll... Däremot lär man ju få många nya vänner också, men ingen kan ersätta dem man har tillbringat 10 år med... De som vet vad man tänker utan att behöva fråga... De som ser om man är glad eller ledsen på ett sms... De som alltid har funnits där för en i vått och torrt... Dem kan INGEN ersätta!

Ville bara avsluta med att säga detta, och ni vet vilka ni är, ni som är så speciella för just mig. Älskar er, bästa vänner!<3<3

//Sofie

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Creative Commons-licens Detta verk av Sofie Granholm är licensierat under en Creative Commons Erkännande-Ickekommersiell-IngaBearbetningar 3.0 Unported-licens.