onsdag 18 november 2009

Rutinerna tillbaka igen...

Nu har det gått tre dagar sen skolan började igen. Rutinerna har börjat komma tillbaka och det är inget jag direkt njuter av. Nu när man väl har börjat igen vill man bara ha lov...:/
Jag har kommit in i någon slags period där jag läser många kriminalromaner. Just nu håller jag på med "En helt annan historia" av Håkan Nesser. Efter den på listan kommer "Rödhake" och "Fladdermusmannen" av Jo Nesbø, "Män som hatar kvinnor", "Flickan som lekte med elden" och "Luftslottet som sprängdes" av Stieg Larsson. Under förutsättning att jag inte tröttnar på den genren och letar reda på några andra böcker vill säga;) Imorgon eller på fredag ska mamma åka och hämta ut mitt paket med böcker på posten också så då får jag mina efterlängtade böcker på engelska:D

För övrigt har jag och Rebecca bestämt att vi ska åka på Gymnasiemässan tillsammans på fredag:) Vi får nämligen sluta vid två istället för fyra under förutsättning att vi faktiskt åker på mässan. Och dessutom har jag det avklarat då och slipper åka in dit på lördag;)

//Sofie

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Creative Commons-licens Detta verk av Sofie Granholm är licensierat under en Creative Commons Erkännande-Ickekommersiell-IngaBearbetningar 3.0 Unported-licens.